Monday, March 2, 2009

Pagi Yang Terlewat

Wahhh....

X ku sangka kinek tok dh jam 4 pagi... ish ish ish, belum tdo juak gik pompuan tok duhal... manusia lain suma jak dh tdo hanya aku jak msh terkatok2 dgn laptop aku... Actually, aku ngantok, tp, aku rs malas nk tdo..

Apa sebab nya?

Cos mun aku tdo, aku xkn bgn sahur so, mun aku x tdo, dptlah aku sahur.. hahahahaha....

Apa aku nk polah esok owhz???

Ntahlah, aku pun x tauk juak.. ilek2 nangga tv jak kali smbil mengemas umah... huhuhu... cmtok duhal rs nya jd housewife owhz.. x tauk apa yg kita nk polah... xmok ku jd fulltime housewife mun ku dh nikah kelak ehh... x aman idup ku kelak.. hahahahaha

Nmpak gayanya jam sudah semakin bergerak laju so, better aku trn dbah crk apa nk pakei aku makan... n esok mesti mak aku akan mdah "sp nk kah bunyi bising kt dapur mlm tdk"... hahahaha... teringat aku peristiwa ya bila aku n kakak aku mkn n bermasak tgh2 malam cos kmk 2 kelaparan... mcm tikus ngambor dapur jak.. hahahahaha...

Aihhh.. tek madah nk g makan, msh juak melalut aku tok.... Oklah aku crk pakei ku mkn lok... Lapar juak dh perut... hehehehe

0 comments:

Post a Comment