Wednesday, March 4, 2009

Tak Mungkin Kerna Sayang

Dolok xdalah aku layan lagu tok... but when ada org madah lagu tok mmg menceritakan apa yg berlaku dgn life kita n bila aku dgr betul2 mmg betul pun apa yg dicita dlm lagu tok...

Part yg plg aku suka dlm lagu tok...

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Y aku suka part tok??

Ada somebody padah dgn aku, mun kita toklah computer n apa yg ada dlm otak dan hati kita, kita boleh delete n empty recycle bin, snglah life kita... Kita boleh lupakkan semua yg pernah kita lalui tp, kita tok manusia n kita xkn mampu nk mengempty apa yg ada dlm otak n hati kita... sedikit sebyk benda ya msh menghantui tp, yg plg penting diri kita lah.. kdg2 kita mesti akn ingt balit apa yg pernah berlaku b4 tok kan.. dr sia juak lah kita belajar kenal suma ya.. apa erti suma ya.. n dr sia juak lah kita dpt tauk semua yg berlaku ada hikmah di sebalik nya... hanya kita jak mampu mengawal suma apa yg berlaku ya....

Alhamdulillah, saya telah berjaya!! hehehehe....

Jom kita layan lagu tok!!

Tak Mungkin Kerna Sayang

Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali

Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan

Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti

0 comments:

Post a Comment