Monday, March 9, 2009

Strepsils ooo Strepsils


Fuhh...

Tekak aku menjd semakin sakit... Sakit rs mcm nk terkeluar anak tekak... Seandainya aku dpt mengeluarkn anak tekak aku dan aku akan membersihkn ianya sehingga bersih dan aku akn mencuci nya dgn menggunakan dettol... After ianya dibersihkn, brlah aku masukkan semula ke dalam mulut aku dan tekak aku pun xkn sakit agik... Huhuhu...

Ya sendainya n hanyalah impian aku semata2 tp, ku tauklah anak tekak aku xpt dikeluarkn so, aku pun mengambil langkah seterusnya dgn menghisap "Strepsils" 24hrs... hahaha... Gila kali nk ngisap "Strepsils" 24hrs... Xkn pun tdo mkn ya juak.. Nk kah percuma jak aku tertelan benda ya.. Jd keja lain gik kelak..

Strepsils mmg sentiasa menjd peneman setia hidup aku mun aku sakit tekak... Nya jak dpt mengubati tekak aku sbb yalah kali aku suka mkn nya... So, aku suh adik ku beli kt kedei.. Mun aku beli benda nya mesti aku teringat kes aku beli Strepsils kt Kolej aku dolok.. Org Koop ya salah ltk harga n Strepsils ya dijual dgn harga RM1.20... hahahaha... Gumbira nya aku time ya n aku pun beli byk2... Esok aku g agk, aku tgk dh tkr harga asal dh.... Nsb aku dh beli byk2... hahahahaha.... Tp, time tok tekak aku masih gik sakit... Nk kakar pun malas... Aku pun jd pendiam jk kt umah... huhuhu....

Ish ish ish.....

Sengsaranya hidup aku bila tekak aku sakit cos aku xpt telan air liur dgn hati yg senang... Nk kakar pun jd malas...

Arghhhhhhhhhh....

Tension nya akuuuuuuuuuuu!!!!!!


0 comments:

Post a Comment