Friday, March 6, 2009

Ada Cinta Di Hati

Ari tok, keja aku sehari2 menghabiskn novel "Ada Cinta Di Hati"... Lmk dah aku meninggalkn hobiku membaca novel but semenjak 2 menjak tok, disebabkn kebosanan, aku pun balit semula ke hobi lamak aku.. hehehe...

"Ada Cinta Di Hati"

Hmmm.. layan juak aku bc novel tok... nangis2 jak pok bc... aku tok nang jenis mcm ya bah... bkn setakat bc novel, tgk tv pun aku grenti nangis... Hahahahahaha...

Cita tok mengisahkn kembar seiras tp perangei totally x sm... Yg kakak jenis yg bengkeng n maok suma jk nya menang.. yg adik plak jns yg lemah lembut n ikut jak suma yg disuruh kakak nya... Until one day, kakak nya lari dr umah sehari b4 majlis kawen nya so, coz of bpk nya xmok nanggung malu, adik nya dipaksa kawen dgn tunang kakak nya.. tunang kakak nya ya plak maok juak kawen dgn adik nya ya coz nk balas dendam dgn kakak nya... after sah jd suami isteri, c adik ya digantung x bertali... start dr sia lah mcm2 jak kisah sedih yg berlaku dlm life cdak ya... bila cdak 2 ya dah duduk sebilit n dah love each other, c kakak muncul balit so, timbul la krisis agik dlm relationship cdak... tp, novel slalu nya mesti happy ending bah... tp, msh juak nk nangis2... hehehhe...

"Bicara Hati"

Tp kn, byk2 nove yg aku pnh bc, novel yg paling lekat dlm otak aku, "Bicara Hati"... uwaaa.... mmg best... ai like!!! hehehehe.... kdg2, aku slalu juak berangan aku jd heroin dlm setiap novel yg aku bc... yalah kali juak aku slalu emo mun bc novel... hehehehe...

Gnei2 pun, sy mmg suka membaca.... Yeayyyyyy....

0 comments:

Post a Comment