Sunday, May 3, 2009

Rojak Emosi

Lamak dh sy x update blog sy owhz..

Sejak 2 menjak tok sy menjd semakin malas utk mengupdate blog...

Sy lebih suka bermain PetSociety kt FACEBOOK...

Bila sy main dgn LALOLA, sy lalu x sedar kedirik...

At da same time sy main dgn PINGU sy juak...

Memandangkan sy xda pusak n apa2 sj binatang peliharaan yg lain kt umah, sy bermainlah apa2 pet yg ada kt dlm FB...

Suka sy ngias cdak ya...

Mun lah ada game BARBIE kah, lagik best....

Mun ya nang layap lah sy tok dpn laptop ajak...

Hehehehe....

Sy blm keja gik yalah sy bersuka ria di umah tok....

Dolok kwn2 sy ajak sy join kursus GEMS tp sy min alif lam sin...

Sy tok takut knk suruh training kt semenanjung nun...

Sy mls bah nk diam kt cnun....

Bosan bh....

Dolok ms study, nk alah2 ngitung ari nk balit umah...

Dhlah mun kt cnun nang mcm2 penyakit jak dtg....

Bila aku balit umah, xdalah aku ada kenak migrain dsb....

Yg ada pun ASMA jak...

Ya pun coz of sejuk n aku terlebih makan makanan yg x sepatutnya aku makan...

Aku tok nang degil...

Ya dilarang org tua, yalah disuka aku makan....

Eran juak aku ngn entry tok...

Mcm2 jak dikrepak ku...

Ya brk nang kisah bulak aku lah...

Kata ganti diri pun blh bertukar ganti....

Sah aku sudah angol pada jam 2 pagi lebih tok....

Apa kata tido jak sia...

Hahahahaha....

Entry aku mmg jarang aku ngkah gmbr...

Sebab nya aku mim alif lam sin....

Kahkahkahkah...

Udah2 gik ngerepak ya ehh....

Bgs sy tido jak...

Mun jak sy dpt tdo pun...

Aihhh, x habis2 juak kah...

Syuh syuh syuh.....

Dhlah, aku mupok lok...

Klak sy smbung cita agik keh...

Tatatatatatitititititututututu....

0 comments:

Post a Comment